Release notes (hvad har vi lavet)Vores udviklere har altid travlt, og laver hele tiden forbedringer og udvidelser til vores systemer. På denne side kan du følge med i, hvad de laver. Der kommer hele tiden nye versioner (typisk hver uge) og derfor navngives de ud fra datoen. Nye versioner rulles ud til kunder i forskellige tempi. Nogle kunder ønsker et statisk miljø med færrest mulige ændringer, og andre ønsker altid at have det nyeste. Hovedparten ønsker løbende at modtage nye versioner, men behøver ikke at være first-movers.
I dokumentet Release Notes kan du i udviklersprog se hvad de har lavet. Vi "oversætter" gerne til normalt menneskesprog, bare ring til supporten. På vores blog vil du kunne finde uddybende beskrivelser af nogle af funktionerne. Fast Channel
Long-Term Servicing Channel
Som kunde kan du altid kontakte supporten og bede om at blive opdateret til en specifik version, ellers styrer vi helt automatisk hvornår det sker. |
Vi fik overblik og tjener flere penge "...vi begyndte at bruge 360, fordi vi skulle have et CRM system. |
Kalenderen er genial "...integrationen mellem Outlook og 360 har betydet, at vi får registreret vores fakturérbare timer med det samme og dette har øget vores udfakturering betydeligt. Når kunderne ringer, oprettes der automatisk aktiviteter, hvilket yderligere hjælper konsulenterne med at registrere forbrugt tid..." |