Udstyrsregistrering

Brug vores udstyrsregistrering til at registrere de effekter/hardware din virksomhed har installeret hos jeres kunder, eller brug modulet til at håndtere udleverede effekter til de interne medarbejdere

  • De forskellige typer af udstyr oprettes fra centralt hold sammen med tekniske specifikationer og egenskaber
  • Producenten af udstyret kan registreres, således det bliver lettere at bestille reservedele, få support eller downloade vejledninger fra producenten
  • På hver kunde registreres det leverede/installerede udstyr med angivelse af installations dato samt notat om placering hos kunden eller til hvem udstyr er udleveret
  • Der kan planlægges aktiviteter, såsom installation, reparation og service direkte fra udstyrsmodulet
  • Via modulet helpdesk, kan servicekald og -meddelelser samt tidsforbrug til reparation, support og uddannelse håndteres direkte fra udstyrsmodulet

Vi fik overblik og tjener flere penge

"...vi begyndte at bruge 360, fordi vi skulle have et CRM system.
Vi valgte 360, fordi det var nemt at komme i gang, virkede overskueligt og havde en fornuftig pris. Vi fik hurtigt et overblik over vores salgs-pipeline, som vi aldrig tidligere havde haft. Det blev meget nemmere for sælgerne at få fulgt op på udestående sager. Efter kort tid kunne vi se, at vi begyndte at vinde flere sager, ligesom den gennemsnitlige salgscyklus blev kortere..."

Kalenderen er genial

"...integrationen mellem Outlook og 360 har betydet, at vi får registreret vores fakturérbare timer med det samme og dette har øget vores udfakturering betydeligt. Når kunderne ringer, oprettes der automatisk aktiviteter, hvilket yderligere hjælper konsulenterne med at registrere forbrugt tid..."