Faktureringssystem360 Business Tool er et forretningssystem fyldt med sund fornuftMed 360 Business Tool har virksomheden et let anvendeligt faktureringssystem, som nemt og overskueligt giver mulighed for fakturagenerering, hvor brugeren hurtigt kan administrere individuel fakturering. 360 Business Tool fungerer også som faktureringssystem360 Business Tool er et dansk designet managementredskab, der gør indeholder alle de funktioner, som en virksomhed har brug for. 360 Business Tool giver mulighed for fakturagenerering, og kan også fungere i samspil med andre faktureringssystemer. 360 Business Tool understøtter nemlig de mest brugte e-fakturerings systemer i Danmark, som f.eks.:
Hvis jeres virksomhed kunne tænke sig at prøve, om 360 Business Tool kunne være noget for jer, så kan man læse mere her og hente en prøveversion, få en online demo eller booke en møde, hvor en af 360 Business Tools medarbejdere giver en live demonstration ud i alle de mange ting, som 360 Business Tool kan gøre for jeres virksomhed. Økonomistyring360 Business Tool giver jeres virksomhed mulighed for let og overskueligt at få indsigt i virksomhedens økonomi, og tilbyder en lang række anvendelsesfunktioner til økonomistyring. Desuden fungerer 360 Business Tool sammen med økonomisystemer som for eksempel Microsoft Dynamics C5, Microsoft Dynamics Navision og e-conomic. Med 360 Business Tool får jeres virksomhed et CRM system, som giver det fulde overblik over fakturering, varebestilling, og regninger. Med 360 Business Tool får virksomheden overblik over leverandører og indkøb. Hvis jeres virksomhed kunne tænke sig at få mere information om 360 Business Tool, så ring på tlf. 70 23 70 29, eller skriv en e-mail på [email protected]. |
Book et møde Få en online demo |
Vi fik overblik og tjener flere penge "...vi begyndte at bruge 360, fordi vi skulle have et CRM system. |
Kalenderen er genial "...integrationen mellem Outlook og 360 har betydet, at vi får registreret vores fakturérbare timer med det samme og dette har øget vores udfakturering betydeligt. Når kunderne ringer, oprettes der automatisk aktiviteter, hvilket yderligere hjælper konsulenterne med at registrere forbrugt tid..." |