360 Call Center360 Call Center er vores CRM system, skræddersyet til det professionelle call center, hvor den primære funktion er at ringe ud til kundeemner i forbindelse med markedsundersøgelser, mødebooking, telemarketing eller telesalg. I et call center er alt fokus på opkaldet. Branchen adskiller sig på nogle væsentlige områder, og det stiller særlige krav til CRM systemet
Systemet skal bare spille! Hurtigt, stabilt, nemt! 360 Call Center er designet til at understøtte flowet i et call center:
360 Call Center er en integreret del af den øvrige funktionalitet i 360 Business Tool. Vi skræddersyr integrationen mellem vores system og jeres telefonisystem, så det optimeres til jeres tekniske infrastruktur. Det eneste, phoneren skal koncentrere sig om, er at tale med kundeemnet. Alt andet tager vi os af. Kontakt vores salgsafdeling på telefon 7023 7029 eller skriv til os på [email protected] for at høre nærmere om 360 Call Center |
Book et møde Få en online demo |
Vi fik overblik og tjener flere penge "...vi begyndte at bruge 360, fordi vi skulle have et CRM system. |
Kalenderen er genial "...integrationen mellem Outlook og 360 har betydet, at vi får registreret vores fakturérbare timer med det samme og dette har øget vores udfakturering betydeligt. Når kunderne ringer, oprettes der automatisk aktiviteter, hvilket yderligere hjælper konsulenterne med at registrere forbrugt tid..." |