Projektstyring

360 Business Tool indeholder en lang række projektstyringsfunktioner der strømliner jeres virksomhed.

  • Let at oprette projekter ud fra kundespecifikke skabeloner eller bruge ordresedlen som grundlag.
  • Deltagerne i projektet kan registrere tid på projektet via de planlagte aktiviteter i deres kalender, eller lad projektlederen bryde ned i delprojekter for en mere præcis registrering og rapportering og fakturering.
  • Projektlederen kan udpege en ansvarlig ressource for delprojekter, uden selv at miste overblikket med fremdriften og faktureringen.
  • Det samlede tidsforbrug på estimerede, planlagte, udførte og fakturerede aktiviteter ses let for den enkelte deltager, for projektlederen eller topledelsen.

Vi fik overblik og tjener flere penge

"...vi begyndte at bruge 360, fordi vi skulle have et CRM system.
Vi valgte 360, fordi det var nemt at komme i gang, virkede overskueligt og havde en fornuftig pris. Vi fik hurtigt et overblik over vores salgs-pipeline, som vi aldrig tidligere havde haft. Det blev meget nemmere for sælgerne at få fulgt op på udestående sager. Efter kort tid kunne vi se, at vi begyndte at vinde flere sager, ligesom den gennemsnitlige salgscyklus blev kortere..."

Kalenderen er genial

"...integrationen mellem Outlook og 360 har betydet, at vi får registreret vores fakturérbare timer med det samme og dette har øget vores udfakturering betydeligt. Når kunderne ringer, oprettes der automatisk aktiviteter, hvilket yderligere hjælper konsulenterne med at registrere forbrugt tid..."