Markedsdata

Segmentering

Segmenter dine kunder og emner efter potentiale.

  • Udvælg emner ud fra økonomiske nøgletal eller deres tidligere køb. Alle data i systemet kan bruges til at udvælge emner til kampagner.
  • Lav på en let måde kampagner som alle detailhandlende på Fyn, som har mere end to ansatte, som vi tidligere har solgt til, men ikke har haft møder med siden sidste år.
  • Grupperer dine kunder/emner ud fra ABC profil, segmentkoder, brancher og meget mere.
  • Identificer hvor der skal sættes ind.
Book et møde Få en online demo

Vi fik overblik og tjener flere penge

"...vi begyndte at bruge 360, fordi vi skulle have et CRM system.
Vi valgte 360, fordi det var nemt at komme i gang, virkede overskueligt og havde en fornuftig pris. Vi fik hurtigt et overblik over vores salgs-pipeline, som vi aldrig tidligere havde haft. Det blev meget nemmere for sælgerne at få fulgt op på udestående sager. Efter kort tid kunne vi se, at vi begyndte at vinde flere sager, ligesom den gennemsnitlige salgscyklus blev kortere..."

Kalenderen er genial

"...integrationen mellem Outlook og 360 har betydet, at vi får registreret vores fakturérbare timer med det samme og dette har øget vores udfakturering betydeligt. Når kunderne ringer, oprettes der automatisk aktiviteter, hvilket yderligere hjælper konsulenterne med at registrere forbrugt tid..."