Referencer og TestimonialsGrunden til at jeg anbefaler jeres system, er at jeg simpelthen aldrig er stødt ind i noget der matcher det i forhold til funktionalitet og brugervenlighed. Systemet giver folk mulighed for at fokusere på det de er gode til, og til en yderst konkurrencedygtig pris.
360 adskilte sig ved at have tid til at kigge på vores forretning og vurdere vores reelle behov. Og så startede vi i det små og kan bygge flere funktioner på, når vi er klar. I dag arbejder alle vores sælgere i 360 Business Tool. Det giver et helt andet perspektiv, for nu kan alle se hvem sælgeren har besøgt, og hvad han har talt med kunden om.
(læs den fulde case om GKM)
Enhver kundekontakt starter i 360 Business Tool. Vores sælgere er meget ude af huset og det er derfor nødvendigt, at kundehistorikken er opdateret, for at vi kan sikre den bedst mulige betjening af kunderne, uanset hvem af os, kunden er i dialog med. 360 Business Tool er meget intuitivt og mange af funktionerne giver sig selv.
(læs den fulde case om Dansk Etiket Teknik)
360 Business Tool har været hjertet af vores forretning allerede fra første dag. Det er både vores database over eksisterende kunder og grundlag for nye. Her finder vi information på rå kundeemner, og i systemet kan vi søge nye kunder, ud fra de kriterier vi har opstillet. Med det geografiske overblik, kan vi planlægge dagen, så vi besøger flest mulige kunder med mindst muligt kørsel.
(læs den fulde case om Business Center Sjælland)
Vi er rigtig glade for, at bruge 360 Business Tool. Programmet er meget intuitivt og nemt at bruge. Vi kan holde godt styr på vores mandskab, overblik over afsendte tilbud samt har god kontrol på alle vores sager. Man behøver ikke den helt store IT kendskab for at navigere rundt i programmet, og nye medarbejder har hurtig fundet sig til rette. Vi kan varmt anbefale 360 Business Tool til andre virksomheder.
Sales processes in the medical technical industry are quite complicated. 360 Business Tool helps us with managing our time, sales cases and pipeline. We are very satisfied with the system, and in particular, with the support we get from the team behind 360.
Økonomistyringen har betydet at vores bogholderi, har fået et langt bedre overblik over både kunderne og vores salgsaktiviteter. I virkeligheden kan man tale om at systemet har samlet vores virksomhed, hvilket har gavnet os både internt og eksternt.
Vi er yderst tilfredse med 360 Business Tool, og den måde, hvorpå systemet er blevet introduceret i vores virksomhed. I vinbranchen er det personlige salg meget vigtigt, og systemet hjælper os med at få styr på vores processer, uden at det går ud over den personlige og individuelle kontakt med vores kunder.
Kort fortalt, har vi forbedret kundetilfredsheden ved at have et veldokumenteret overblik med vores opgaver og tidsforbrug. Direkte konsekvens deraf, er vores faktureringsgrad steget og likviditet forbedret gennem løbende fakturering fremfor månedsvise opgørelser.
360 Business Tool har vist sig at være en super erstatning for vores gamle kundekartotek. Vi har fået et langt bedre overblik over vores kunder, og vi kan tilrettelægge vores salgsaktiviteter langt mere effektivt.
Vi har været rigtig glade for nogle af de ekstra værktøjer, vi har fået med 360 Business Tool. Nu kan vi nøjes med et system der dækker alle vores behov, og især markedsføring og segmenterings værktøjerne har vist sig ekstremt værdifulde.
360 Business Tool is an important tool for our accounting and human resources department. We use the system to manage information regarding suppliers, documents, invoices and payments. The system works fast, it is user friendly, and the cloud-based database means that we need not worry about availability, infrastructure, data backup etc.
|
Vi fik overblik og tjener flere penge "...vi begyndte at bruge 360, fordi vi skulle have et CRM system. |
Kalenderen er genial "...integrationen mellem Outlook og 360 har betydet, at vi får registreret vores fakturérbare timer med det samme og dette har øget vores udfakturering betydeligt. Når kunderne ringer, oprettes der automatisk aktiviteter, hvilket yderligere hjælper konsulenterne med at registrere forbrugt tid." |